sunnuntai 6. syyskuuta 2015

Viikko 37

Hei 1A!



Olen niin innoissani teidän uusista, fiksuista kummioppilaistanne! Odotatteko innolla oman kummioppilaanne valintaa?  Mitä sinä haluaisit puuhailla kummisi kanssa?

Kuulin myös, että olette lähdössä tämän viikon perjantaina pyöräretkelle Koskelan koulun ykkösluokkalaisten kanssa. Siitä tulee varmasti hauskaa! Nyt toivotaan kovasti, että perjantaina olisi kaunis ilma olla ulkona, koska retkellämme on säävaraus. Tiedätkö, mitä se tarkoittaa?.

Toivottavasti luit viikonloppuna kotona minun kirjeeni. Minun oli suorastaan vaikea päättää, minkä kivan asian sinusta kirjoittaisin, kun niitä kivoja juttuja on niin paljon! Toivottavasti te Kisut, Kurret, Hauvat, Puput ja Nallet yritätte tälläkin viikolla parhaanne, jotta jokaisella olisi mahdollisuus tehdä rauhassa töitä luokassanne.

Minua jännittää myös, oppiikohan Iines-kissa lainkaan lukemaan. Olen niin yrittänyt opettaa sille A-
ja I-kirjaimia, mutta tuntuu, etteivät ne millään jää sen mieleen. Sitä kiinnostaa vain, kuinka hiljaa te osaatte mennä ruokajonoon...Voitteko auttaa minua sen opettamisessa? Tällä viikolla haluaisin sen oppivan S-kirjaimen, saapa nähdä, millaista suhinaa siitä syntyy. Mitä sinä haluaisit oppia tällä viikolla? 


Terveisin,
 Hymyli 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti